Одна дитина здатна до образотворчого мистецтва, а інша - ні. Справа тут не в загальній обдарованості, а в різній її структурі. Дитина, що не виконує чіткого контурного малюнка, може, наприклад, відмінно підібрати колір, вирішити складну колористичну задачу, що важче для першого. Роботи, виконані в лінійній манері, простіше оцінювати, ніж зроблені в мальовничій. Учителі часом чекають від дитячих робіт тільки чіткості та акуратності. Тому графічна обдарованість як правило високо розцінюється в школі. Мальовничі ж роботи сприймаються часто як мазанина. Звичайно, не кожен учитель може побачити й оцінити мальовничу обдарованість дитини. Тому потрібно задуматись над структурою здібностей дитини.
Мистецтво – це творче осмислення навколишнього світу талановитою людиною. Зараз неможливо уявити собі, що наше життя не супроводжувало б мистецтво та творчість. Мистецтво багатолике, вічне, але, на жаль, воно не може впливати на людей без їхньої волі, розумової напруги, певної роботи думки. Людина повинна захотіти навчитися бачити й розуміти прекрасне, тоді мистецтво буде благотворно впливати на нього. Блог для вчителів образотворчого мистецтва.
четвер, 13 листопада 2014 р.
Чи можна розвинути здібності до мистецтва?
Одна дитина здатна до образотворчого мистецтва, а інша - ні. Справа тут не в загальній обдарованості, а в різній її структурі. Дитина, що не виконує чіткого контурного малюнка, може, наприклад, відмінно підібрати колір, вирішити складну колористичну задачу, що важче для першого. Роботи, виконані в лінійній манері, простіше оцінювати, ніж зроблені в мальовничій. Учителі часом чекають від дитячих робіт тільки чіткості та акуратності. Тому графічна обдарованість як правило високо розцінюється в школі. Мальовничі ж роботи сприймаються часто як мазанина. Звичайно, не кожен учитель може побачити й оцінити мальовничу обдарованість дитини. Тому потрібно задуматись над структурою здібностей дитини.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Целиком и полностью согласна с мнением, что изобразительные способности ребёнка можно и нужно развивать, особенно в школе. А мы, учителя, в этом главные помощники.
ВідповістиВидалитиСпасибо за коментарий
ВидалитиТак, у кожної дитини є певні задатки і задача
ВідповістиВидалитидорослих полягає у тому, щоб їх розгледіти і
направити у певне "правильне" русло, дати їм поштовх,
розвинути і при цьому мотивувати дитину. Так як будь-який
розвиток - це завжди робота, іноді монотонна.
Зовсім недавно наштовхнулась на "правило 10000 годин"
згідно якого саме стільки годин потрібно присвятити діяльності,
щоб досягти визначного успіху.
Я погоджуюсь з автором, що задатки потрібно перетворювати в
здібності...і добавлю, що здібності потрібно перетворювати у майстерність.
Наталія, дякую за ваш коментар. У вас цікава думка по цьому питанню.
Видалити